jag saknar dej faktiskt inte.

Jag hade en gång två vänner. En fin vän och en mindre fin vän. Bådas namn börjar på samma bokstav. Jag vet att den mindre fina av dessa två läser detta inlägget. Inte för att hon inte få läsa min blogg. Det är bara det att denna människan är så otroligt avundsjuk på allt jag gör.
Ni vet, hon inte bara läser min blogg, utan kommenterar också. Under kodnamn. Gumman, eftersom jag vet vem du är, säg gärna vad du tycker men stå för dina åsikter i alla fall. Det är det minsta du kan göra.

Just för att jag och den fina vännen blev ovänner utan anledning, så måste ju jag och den mindre fina vännen också bli ovänner, för det är 2012 nu? Det är ju så det fungerar liksom. Tycker hon.

Jag vill bara berätta att jag faktiskt är stolt över mina sandaler. Jag tycker att de är otroligt sköna och också otroligt jävla fula. Men eftersom att du lilla gumman, bara går efter vad andra tycker så vet jag att du inte vågar använda sådana. Tyvärr.
Om du saknar mej så mycket och vill vara en del av mitt liv igen, kom till mej och säg det. Annars behöver du inte ens lägga ner tid och energi på mej.

Jag saknar dej faktiskt inte.
Puss.

Jag tycker att de är otroligt härliga.♥


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback