#BackseatDriver

Ciao. Hej. Salut. Bonjour. Buonasera. Godkväll. Hello. Hi. Hey. Good evening.

Waaaazzzzzz'aaa?

Nej, men, tjenare mannen! Hoooow's it goooin' ?

Hej hej hej.

Idag har det nästan varit söndag för mej. Suger sjukt hårt. Så jävla segt. Förstår ni då vad jag har gjort?
INGENTING! Jag har spenderat mycket tid framför datorn, som vanligt, annars så har jag bara övningskört med storbror. Det gick absolut bra, när vi bortser från TheBackseatDriver; MIN MAMMA. Som tvunget skulle följa med på vår runda idag. Aldrig mer. Aldrig mer. Aldrig mer.

Jag bakade oxå en paj. Med choklad. Björnbär. Hallon. Kakao. Socker. Mjöl. Vanillinsocker. Potatismjöl. Havregryn. Ni förstår. Gott. Punkt.





När jag först hade sjal runt huvudet så klagade dem. Sen bytte jag stil till min älskade SWEET. Då klagade de också. Fuck.

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback