Onödig dag.

Igår var jag vaken till morgonkvisten, så jag gick och la mej imorse alltså. Det gör ett resultat i att jag har sovit stora delar av dagen, vilket också betyder att jag egentligen inte borde vara trött nu, men vilket jag är, så snart jag ska gå och lägga mej.
Denna dagen har varit så onödig. Den kunde lika gärna passerat utan att existera. Onödig. Jag har absolut inte gjort någonting roligt alls. Formaterat om min dator. Installerat nytt operativsystem och uppdaterat och uppgraderat alla mina drivrutiner. Finns en hake, jag vill ha en stationär dator. En ny. Alltså. Men jag får vara glad att jag i alla fall har en dator.
Nu funderar jag på att gå och lägga mej, kolla på Hemvärnetsglada dagar, försöka inte somna så tidigt så jag kan sova länge imorgon också. Bra idé va?
Imorgon ska jag även inhandla ett nytt lager av Ben&Jerrys. Extrapris!
Dagens mys-outfit. Chinos och Stickad tröja. Pappas filt som är perfekt när man sitter vid datorn.
Perfekt dag. Coca cola och Ben&Jerrys. Gossip Girl och Skype med bästa!♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback