Min favorit stad.

Gårdagen spenderade jag med Clara, i min favorit stad Göteborg. ♥
Planerna var att vi skulle till Liseberg. Åka och Se.
Så tidigt igår morse tog vi ett tåg mot Göteborg. Älskade stad. Vi kom fram runt halv 11 och åkte hem 13 timmar senare. Och 13 timmar senare hade vi hunnit äta, äta glass, åka massor karuseller, vänta och se.
Vi skulle ju se på Timbuktu. Efter en himla massa timmars åkande, så tröttnade vi och gick och satte oss vid scen. Vi bestämde oss för att inte så allra längst fram, eftersom vi inte ville det. Vi hamnade jävligt bra i alla fall. Folk trodde nog att vi var galna, för så är det väl?
Maten var i alla fall sjukt god. Nachotallrik!♥
Sedan åt jag glass. Min favorit glass. Med Cocos och Banan.
Och sen bara väntade vi. ♥
Sammanfattat: MYSIG DAG MED BÄSTA VÄN I FAVORIT STADEN! ♥

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback