Lördag morgon.

Drar mej igenom lite Håkan. Aprilhimlen spelas just nu. Det är sommar då. När Håkan spelas. Igår var det studentfirande. Ingen kommentar. Det kunde varit roligt.
Jag ska idag inte göra någonting. Hade planer på att hjälpa grandma, men det blev icke så. För trött för det. För mycket huvudvärk. Usch.
-
Jag snackade skype inatt. Långt in på morgonen. Därav tröttheten och så vidare. Det var i alla fall mysigt. Det påminner mej om sommaren 2010, som jag spenderade på datorn. Bara datorn. En stockholms resa också såklart. Men annars bara skype. Det var underbart. Hela denna sommaren ska jag jobba. Försöka trycka in Stockholm, Köpenhamn och så vidare. Göteborg.
-
Min mamma berättade just vad jag ska göra idag: FORMATERA OM MIN LILLEBRORS DATOR. Låter det roligt eller? Efter det är jag värd min tröja från H&M. För det kommer ta en hel dag. En hel dag bortslösad på TRAMS. Varför är jag det enda smarthuvudet i familjen?
FÖR JAG ÄR BÄST.
-
-
Egentligen är du inte kär i mig
Och egentligen
är det okej med mig
För jag blir aldrig kär i nån
Sånt där är slöseri med tid...
Men då slösar vi bort våra liv



Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback