Gothenburg !

I torsdags kväll åkte jag och min fina Clara till Göteborg. Lite spontant sådär. Mysigt. 
Det var ju MTV world stage där. #MTVworldstage 
 B.o.B., Loreen, Tove Styrke och Nelly Furtado skulle uppträda. Vi hann bara se de tre första. Inte den sista. Jag vet ju knappt vem den är ändå. Haha.
 
 '' Put your hands up in the air '' 
-
 
Söta Tove Styrke! 
-
 
 
 Lorre. 
-
 
 B.o.B. 
 -
 Emma-Sofia.
-
 
 Det var en rolig kväll. Vi skulle äta Thaimat, sen skulle vi äta sallad. Det slutade med att vi åt det fetaste och äckligaste maten, i ett äckligt gatuhörn mitt på Avenyn. Bättre kunde det ju ha varit. Men det var bra. 
Kvällen var bra. Jag fick umgås med Clara ju. Det var bra uppträdanden, även om ingen av de var i min musiksmak över huvudtaget! Lorre har jag så svårt för. Tove är söt. B.o.B. har hemska låtar. Nelly Furtado hann vi aldrig se. 
 
På hemvägen, på tåget. Sista bilden. Galen. Finns en hel del bilder där ifrån. Vilka jag icke kommer att visa! 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback