Baka en liten Morotskaka

Yaalla!!
Idag är jag ledig. Hela dagen. Skickade iväg ett sms till min storebror innan om att jag vill övningsköra. För det vill jag verkligen. Jag dricker en burk fanta. Jag åt nyss fläskfilé. I skrivande stund så har jag min morotskaka i ugnen. Snart ska den tas ut och jag ska göra glasyr till den!
Nu när jag har formaterat om datorn har jag ju knappt några bilder på datorn. Det suger. För att blogga utan bilder suger. Det är liksom super tråkigt att läsa en blogg utan bilder.
Nu piper ugnen så nu måste jag rusa upp och ta ut min kaka! ♥

Jag vill ha sol och värme igen. Speciellt på onsdag, torsdag och fredag!♥


Kommentarer från er söta läsare.
» clara

snaaaart onsdaaaaag! kommer bli grymt :)

blev kakaaaan god? ;)<3

2012-06-04 // 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback