Ögonblicken

Vet inte varför det blev en grå ruta på bilden. Där skulle scenen från MTV vara. Fan!
 
 Vad har jag gjort i sommar då? 
Jag har gjort en jävla massor.
 
Jag har varit i Danmark. 2 gånger. Jag har ätit massor. Picnik.Gjort macarons. Tagit egobilder. Tuggat tuggummi. Sett B.o.B. Varit i Stockholm. Varit på konfirmation. 2 gånger. Sett Loreen. Flera gånger. Kollat på allsång på skansen. Kollat på Loke. Kollat på RixFM i Helsingborg. Gjort tavlor. Köpt nya kläder. Varit på Liseberg. Kollat på Timbuktu. Jobbat. 
OCH SÅ HAR JAG SETT LASSE. 2 GÅNGER. 
Fått låtlista och använt plektrum. Ätit på Trädgårn. Sovit i Göteborg. Köat med Clara. Umgåtts med Clara. Umgåtts med Emelie. Träffat folk. Lyssnat på Kent. Lyssnat på Magnus Uggla. Lyssnat på Eldkvarn. Lyssnat på Hoffmaestro. Sett Robin Stjernberg. Kollat på Broken Door. Kollat på Molly Sandén. Sett Amanda Fundell. Och Moa Lignell. 
MEN JAG HAR SETT LASSE 2 GÅNGER. 
Fått låtlista och använt plektrum. 
 
Vad har ni gjort? Också sett Lasse kanske. Träffat nya vänner? 
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback