Dålig På Detta!

Det finns så mycket saker jag är bra på. Men det finns nog ännu fler saker jag inte är bra på. En av de sakerna är att blogga. Jag är verkligen sjukt dålig på att göra det. Tänker hela tiden ''Idag ska jag ta tag i min blogg'', men ändå så gör jag inte det. Varför? Jag vet inte. Men jag får väl ta och göra det snart. 
Jag måste göra en snyggare design. Jag måste börja blogga mer regelbundet. Jag måste komma på roligare saker att blogga om. Jag måste helt enkelt ta tag i mitt liv. 
 Det har hänt så mycket saker under sommaren som jag skulle kunna skriva om. En hel drös med saker. Jag började med en Konfirmation. Det blev början och slutet. Får nog ta och börja igen.
 
 Ikväll kommer Clara. Puss! ♥
 
En av favorit-tröjorna från i somras. (via: Instagram)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback