Vilket hopp!

Ciao Bellos!♥

Vilket hopp min statistik mätare hade gjort igår. Så himla roligt! Så glad jag blir nu. :)
Har ju inte ens lagt ner så mycket tid på er på ganska länge nu eftersom skolan stressar sönder mej. Jag blir galen! Jag har ju till och med tagit bort kurser på grund av all stress, vilket kanske inte är bra egentligen, men jag får läsa upp det nästa år då jag inte har så många lektioner istället. :)

Imorgon har jag muntligt nationellt prov i Svenska där jag skall prata om min kusin. Det kommer bli ganska personligt men jag hoppas att det ska gå bra i alla fall!♥

Jag bara önskade att detta vore på riktigt. Jag vill ha en del av denna. Jag vill ha min upp och ned vända krona. Det hade varit kärlek. Jag ska ha den. Det är bara.. 1 år och 7 månader kvar. :)

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback