#bananas


Ciao Bellas!
Idag har varit en såndär dag som började tidigt. Igår somnade jag kl 22 i soffan, helt sjukt. Jag vaknade dock 25 minuter senare av att Let's Dance gick igång på högsta volym, men pappa sänkte ljudet sen sov jag så gott igen. Vaknade lite efter att Bengan åkte ur. Vaknade i alla fall innan 8 imorse. Att gå upp lika tidigt var inte så intressant, men vid kl halv 11 ställde jag mej och bakade, en form av Lime-Kokos Maräng Paj. Så vi får väl se hur den blir ikväll när den ska slurpas ner i magen. :)
Senare idag var jag en runda och handlade med mor. Behövde fylla på mitt shampoo förråd!

Mina lite slitna jeans. Älskade älskade byxor. Från BikBok förra året. De har gjort någonting knasigt med dom storlekarna nu, för de passar inte mej längre, när jag tänkte köpa ett par i samma modell fast svarta. Bajs Bik Bok!!

När jag städade min garderob för några dagar sedan. Vilket var ett jävla helvete, för jag hatar att slänga kläder, vilket jag knappt gjorde heller, så hittade jag detta linnet. Älskade Banan-linne. Älskade H&M's Banan-kollektion! ♥


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback