#bajsdag #sandaler

Idag har varit världens bajs-dag även om jag har varit ledig nästan hela dagen. Jag slutade 09.20 och kom hem kl 10! Det var underbart, då jag har hunnit baka muffins och lyssna en hel del på Lars Winnerbäck.
Snart är det helg och jag längtar som fan!!

Någon helg snart så ska jag till Linköping, Ä n T l I g E n! Det ska bli så himla roligt. Jag har verkligen längtat efter att få åka dit. Jag ska dit med en klass kompis vars familj bor där! :) ♥

Nästa helg hoppas jag att få komma neråt skåne-hållet. Endast för shoppingens skull. Även om jag inte borde shoppa alls för jag borde spara mina pengar nu. Spara, spara, spara. Idag shoppade jag igen.. Ett par sandaler.

Och ja kanske inte en enda människa i 17års åldern använder McKinley sandaler, men jag gör fan det. Hellre det än att få ont i fötterna, hur fula de än är så är de sjukt jääävla sköna!!

 

♥♥♥♥♥


Kommentarer från er söta läsare.

så jävla fiiin älskling<333

2012-04-19 // 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback